Estás aquí: >Menú principal >Foro TriTrans
[Contestar a este mensaje]
Mensaje:
Mensaje original:
De: MaryFecha: 27/04/2008-19:05
Can somebody help me with the spanish clock. I need to translate: -It's 10.00 -It's 12.30 -It's 14.25 -It's 18.15 -It's 19.45 -It's 21.50 -It's 22.35 I really hope somebody can help me;P
It's 10.00 Son las diez -It's 12.30 Son las doce y media -It's 14.25 Son las dos y veinticinco -It's 18.15 Son las seis y cuarto -It's 19.45 Son las ocho menos cuarto -It's 21.50 Son las diez menos diez -It's 22.35 Son las once menos veinticinco Good luck. Vicente